vrijdag 10 mei 2013

Brocante Fair Emst..





Wat was het een heerlijke dag om naar de
Brocante fair in Emst te gaan. De zon straalde echt
net als al die mensen die er te vinden waren 
op zoek naar het mooiste Brocante.

Hier ga je toch niet met lege handen naar huis..



Inge van Huys 18
Hetty van Faire un Songe
De Tweede Lente
zomaar wat namen die er met sfeervolle
brocante spulletjes te vinden waren.

Geniet van de sfeer die ik hier heb neer gezet,
daar zijn weinig woorden voor nodig...

Lieve groet,
Patricia













33 opmerkingen:

Unknown zei

Mooie sfeerplaatjes heb je ervan gemaakt. Ik heb er gisteren in eigen persoon van mogen genieten. Het was zo'n mooi opgezette gezellige fair en ben er ook niet met lege handen naar huis gegaan. Fijn weekend. Groetjes, Annet

Roelie Steinmann Photography zei

Het ziet er naar uit dat het een gezellige sfeer was. En ik zie zo al heel wat leuke spulletjes op de foto's. En ook het weer zat nog eens mee.

Fijn weekend, Roelie

Unknown zei

Dat ziet er heel gezellig en sfeervol uit.

Fijn Weekend,
Inge, my choice

Des guirlandes zei

Ja, het was zeer gezellig en sfeervol op de boerderijfair. Ik was er ook. Vorig jaar was ik voor het eerst en dit jaar zeker niet voor het laatst.
Leuke plaatjes heb je geschoten, ik heb ook foto's gemaakt maar precies weer andere hoekjes als dat jij op je blog hebt. Er was ook zoveel te zien.
Groeten,
Barry

lia zei

Leuke foto's.
Blijf het jammer vinden, ook nu ik zie wie er nog meer stonden.

Fijn weekend
Liefs Lia

Jeanette zei

Hoi Patricia,

ik was er ook en heb genoten, jammer dat we elkaar niet hebben ontmoet, heb ook met de door jou genoemde dames gesproken, dat was heel leuk. Ben ook niet met lege handen naar huis gegaan en ik ga volgend jaar zeker weer!Ik ga ook nog een item er aan wijden.

Groet,
Jeanette

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Wat een leuke fair, Patricia! Bij ons in de omgeving komen niet zovaak brocantemarkten, wat heel jammer is! Geniet ervan, lieve-groetjes, Verie

Things and Thoughts zei

What a wonderful flea market Patricia! I would like to visit it and to buy these enameled pots and vases!
You can find little treasures there and the vintage hunt is so exciting!
Love
Olympia

Mayflower zei

Wat een sfeervolle foto's Patricia. Het lijkt me een mooie Fair en wat fijn dat het weer ook goed was.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Alie zei

Ziet er geweldig uit en ook het weer was prachtig. Wij hadden hier op de camping vorige week een brocante markt, waar wij zelf ook stonden met de Boelschuur, maar dat viel qua bezoekers heeeeel erg tegen. Ik denk dat er gewoon niet genoeg reclame voor is gemaakt, jammer was dat.

Karin zei

Mooi sfeertje hoor.

faire un songe zei

Hoi Patricia, ik vond het super leuk dat je bent gekomen.. leuk je even gesproken te hebben en je hebt weer prachtige foto's gemaakt.
Lieve groet

Indruk zei

Wat ziet het er leuk en gezellig uit! mooi die foto's zo kan ik toch even zien hoe het was. pascale x

het moonhuis zei

Leuk om de foto's te zien, zo krijg ik een goede indruk, hoe het was.
Ik had ook wel willen gaan, maar man en kinderen wilden niet, misschien volgend jaar dan maar.
Ben jij ook niet met lege handen naar huis gegaan?
Fijn weekend!!

Liefs Monica

Petra zei

Als ik geweten had dat je vandaag in Emst was had het mij wel leuk geleken om je een keer te ontmoeten! Ik had helaas andere verplichtingen :-(( maar heb je nog wat leuks gekocht?

Prachtige foto`s weer hoor, enne.. volgens mij loop jij op een van de foto`s.. of zie ik dat verkeerd?

Groetjes van Petra

Corine(THUIS) zei

Grappig, dat je door mijn aankoop bedenkt dat je me dus gezien hebt ;-)
Het was een heerlijke dag voor deze leuke fair!

Linda zei

Wauw dat ziet er erg sfeervol uit, helaas heb ik het gemist. Maar het is dan ook wel een beetje uit de buurt voor mij.

Fijn weekend alvast.
Groetjes, Linda

IS Interieur Styling zei

Hoi Patricia, wat gezellig dat je ons even laat meegenieten van deze fair. Mooi sfeer foto's heb je gemaakt, bedankt.
fijne week,lieve groet Ingrid

Bonjade zei

Ja ja...weet het....;)

Maar beloof je.....(heb je net ook ge face booked ;).....ga het goed maken met je...;)
Meld me als ik binnenkort mee ga, want dat staat nog wel op stapel.
Maar tja.....er moet ook iemend thuis zijn.
Ja want achter elke sterke man...
hoe zeggen ze dat toch....?

;)

Ja want met je live kletsen dat lijkt me wel wat ;)

Fijn weekend

Liefs

Blomkje en Wenje zei

Dat ziet er idd erg sfeervol uit!

Fijn weekend

Groetjes, Pietrik

renske muller zei

Hoi Patricia.
Wat een gezelligheid. En zulke mooi spullen. Daar word je toch helemaal blij van.
Dikke knuf van Rens

Inge zei

Het was súper die dagen!!!
Vond het ook érg leuk jullie weer gezien en gesproken te hebben!!

Groetjes Inge
Huys 18

Elian zei

Wat een heerlijke foto's... zo kan ik er nog lang van nagenieten. Het was een feestje om dit te organiseren, en de uitvoering door alle deelnemers en helpers bij de catering maakte het een een geweldige fair!!! Erg leuk dat we elkaar even gesproken hebben, je maakt prachtige kaarten en foto's!! Groetjes, Elian

monique zei

oh wat gaaf, had er ook graag even willen kijken.
zijn prachtige zonnige foto's

groetjes monique

Pieta zei

Leuke fair zeg en ook zo'n mooi zonnig weer. Dat maakt alles nóg mooier.En met de zon erbij zijn de foto,s ook zoveel mooier.
Fijn warm zonnig weekend gewenst.
lieve groetjes xxx

Madelief zei

Wat een leuke foto's en een hoop moois Patricia! Gezellig ook dat er zoveel bekenden stonden :-)

Fijn weekend!

Madelief x

Anoniem zei

Oh Patrica - I love fleamarkets & country fairs!! I urgently have to check out if I find some dates for some markets in our Dutch neigbourhood. I wonder why we in Germany do not have special "Brocante" Markets... that would be so nice :-)

Have a wonderful Mother's Day and Sunday!

Happy greetings from Lony x

hokje zei

Leuk om even mee te mogen genieten van jouw prachtige foto's. Wij zaten in Parijs, dus geen bezoekje aan Emst kunnen brengen... Wat is je bruidsboom prachtig!

Fijne dag.

Fågel Blå zei

Hello Patricia!
Wow its so lovely photos!
I like this Brocante!
And this music on your blog its so beautiful
Have a nice week
Kathrine

Unknown zei

Hoi Lieve Patricia,

Wat een mooie foto's en wat een lekker weer hebben jullie gehad aan het zonnetje te zien.

Wie weet eens een andere keer in emst :)

Lieve groetjes, Mirjam

Castles Crowns and Cottages zei

Hallo Patricia!

Dank u for coming to visit this morning! I have had three visits in a row from Dutch friends! Your brocante finds are FANTASTIC, just what I enjoy! Many fond wishes to you for a lovely weekend and hopefully, a VOYAGE through our France party, if you have a chance! Anita

IS Interieur Styling zei

Hoi Patricia, dat ziet er heel erg sfeervol en jawel zonnig uit.
fijne pinksterdagen, lieve groet Ingrid

Maliva`s verden zei

J`adore Brocantes :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...