woensdag 17 april 2013

Een helblauw bloemetje..




Eindelijk is het dan zover,
het eerste bloemetje van de 
Ver-geet-me-nietjes laat zich zien.

In een vorige post liet ik zien dat ik 
Ver-geet-me-nietjes in kleine potjes had
gezet en vandaag viel mijn oog
op het eerste helblauwe bloemetje,
stralende in het zonlicht..


Goed water geven, veel licht en.. liefde
dan komt het wel goed met de kleine bloemetjes.

Ook in de tuin groeien ze gestaagd verder.
Dat wordt straks een blauwe zee van kleine bloemetjes.
Wat zal dat een pracht gezicht zijn..

Patricia







22 opmerkingen:

Things and Thoughts zei

You took great photos Patricia, full of light and charm !
Kisses Olympia

Indruk zei

Schattige bloemetjes he? ik heb ze hier in het wit. Mooi gefotografeerd. pascale X

Huis van "Mijn" zei

Mooi zijn ze he...inderdaad veel water, licht en liefde...en dan kan jij er van genieten!

Groeten Willianne

WEERspiegeling zei

Ze staan hier ook met tientallen in de tuin; nog geen blauwe bloempjes maar dat komt nog wel, gaat vast snel, zeker met dit mooie weer. Heerlijk vooruitzicht.
Fijne dagen Patricia.

Lieve groet, Anita

Ger zei

Vergeet mij nietjes....

van het mooiste blauw...ik kan er naar blijven kijken,ook in mijn tuintje staan ze sinds 4 dagen in bloei,wel van een ander soort het Kaukasisch Vergeet-mij-nietje (Brunnera macrophylla) 'Jack Frost' .
Ze komen elk jaar in grotere pollen terug en wanneer ze uitgebloeid zijn gaat het zilvergrijze blad gewoon door met groeien het kan wel een doorsnee van 20 centimeter krijgen in de zomer.

Nog een paar zonnige dagen en het kleurt bij jou in de potten ook hemelsblauw.

Lieve groet!!
Ger

Old Red Barn zei

Zo krijg ik zin om ook naar het tuincenter te rijden en bloemetjes te kopen!

Goedele

Alie zei

Het lijkt al wel hoogzomer bij jou, heerlijk. Zoveel zon hebben wij hier nog niet gezien.

lia zei

Na al die liefde van jou, kunnen ze jou natuurlijk alleen bedanken door een bloempje.

Liefs Lia

Anoniem zei

Het blijft een van de mooiste kleuren, dat blauw. Hier zie ik nog geen bloempje, maar de knopjes zitten er wel al. Misschien verblijden ze me morgen...
Liefs, Peetje

Irena zei

lief zijn ze,leuk nu alles ontwaakt, groetjes irena

renske muller zei

Hoi Patricia.
Wat gezellig die potjes met die bloemetjes.Ik hoop dat het zonnetje nu lekker bijft schijnen en dat we straks een mooie bloemenzee krijgen. Ik wandel graag in een park dichtbij en de rodondendron staat in knop. Hopelijk over een paar weken komen ze uit. Dat vind ik ook zo mooi.
Dikke knuf van Rens

Home is where the heart is zei

Ben ik ook dol op en heb ze dus ook in mijn - tuinsinds9maande-:))
Gisteren ook op n andere plek ontdekt....eens kijken of ik ze vandaag nog op n andere plek tegen kom. Mooie foto' s maak je
Fijne dag en geniet van t zunke

Michelle zei

Schattige, kleine bloemetjes zijn het :)

Rozmeen zei

Vind ze zoo lief en die kleur,prachtig!

Ik wens je een fijne middag.
Liefs,
Rozmeen

Madelief zei

Sfeervolle foto's Patricia! Alvast een fijn weekend toegewenst!

Madelief x

Emilie's daughter zei

Stylish spring photos! Love them! Christa

It's me zei

Zo liefff...mooie foto's weer hoor !!...liefs van mij...xxx.

Maaike zei

Mooi zijn ze! En je foto's ook, prachtig!

Groeten Maaike
brocante-theetuin.blogspot.nl

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Prachtig, wat een niete, kleine bloemetjes. Zo fijntjes, echt heel mooi. Geniet ervan, fijn weekend en lieve-groetjes, Verie

basichus zei

Prachtig Patricia, ben dol op kleine blauwe bloempjes. heerlijk muziek om deze speciale PLUS dag mee te beginnen:
Hele fijn zonnige zaterdag.

Kram / Marion

Pieta zei

Wat één zo'n klein mooi bloemetje te weeg kan brengen. Zo mooi, zo fijn, zo blauw en teer ...Lente.
Vergeet me niet, zo'n mooie naam.
Lieve groet en fijn weekend xxx.

Fågel Blå zei

Wow so beautiful!
Kathrine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...