maandag 16 april 2012

And the winner is...


 Vandaag is het dan zover. Ik ga een setje
kaarten verloten aan een van mijn lezers.
 Maar eerst mijn dank voor de vele leuke
 en lieve reacties die ik heb mogen ont-
vangen, via mail, blog of Facebook en 
uiteraard bedankt voor de bestellingen!!


Een mooi setje kaarten stuur ik op naar..
Anja, van het blog 'Maranja.since1964'
Anja, mail me je adres gegeven dan kan 
ik de kaarten naar je toesturen.

Heb je geen kaarten gewonnen, maar wil 
je ze toch graag hebben om te versturen.
Bijv voor verjaardag, bruiloft, beterschap, 
of om iemand blij te maken. Stuur me dan 
een mail om ze te bestellen of ga naar een
 van onderstaande winkels, want ook zij 
verkopen de kaarten.

Yvonne's Brocante
Kaatsheuvel


DD Brocante 
Tiel

♥ Sfeerwinkel Jut & Jul 
Tooropstraat 81
Nijmegen

De kaarten kosten bij mij
per stuk €1.75
per set  €6.=
excl verzendkosten.

Ik wens jullie allen een hele mooi week toe!!

Lieve groet,
Patricia






14 opmerkingen:

Unknown zei

Nice imagines
Have a sweet week
Mari

Claudia Leertouwer zei

Succes ermee!

It's me zei

Gefeliciteerd voor de winnaar.....leuk hoor!!...liefs van mij....xxx...

André en Inka. zei

Winnaar van harte gefeliciteerd met deze mooie give away,echt super,......hele fijne week,Patricia,xxx

hokje zei

Anja gefeliciteerd met het winnen van deze prachtige kaarten en Patricia natuurlijk bedankt voor de organisatie!

Fijne dag. Groeten, Miranda

Fågel Blå zei

Whish you a nice week!
Kathrine

Jansepans zei

Gefeli Anja! Leuk leuk. Hoop voor jou dat de kaarten goed lopen Patricia! Fijne week. Liefs Janneke

Loraine Living zei

Gefeliciteerd Anja, erg leuk!!
Fijne week, groetjes Diana

Anja Leijten zei

Hoi patricia, wat was het leuk om vandaag bericht van jou te krijgen dat ik je give away heb gewonnen!! Ben er echt superblij mee. Ik stuur graag kaarten, dus maak met jou mooi give away ook weer een ander blij!! Enorm bedankt, ook de medevolgers voor de felicitaties! Groetjes anja

Anoniem zei

Wat leuk dat je ook mijn volger bent geworden! Je blog ziet er geweldig mooi uit en je Give Away vind ik superleuk!

Groetjes en tot een volgende keer,
Esther

Madelief zei

Hoi Patricia,

Felicitaties voor de dames!

Fijne nieuwe week,

Madelief x

quiltsathome zei

Felicitaties voor iedereen.
En wat heb je weer prachtige foto's gemaakt !
Groetjes, Patricia

Antonia zei

Wat leuk en supermooi je eigen kaartenlijn! Dankjewel voor je lieve berichtje Patricia. Met mij gaat het heel goed hoor. Heb urenuitbreiding gekregen in de bibliotheek en ben erg druk in de tuin vandaar. Lieve groet, Anja

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Best Patricia,

Anja boft wel zeg! Práchtige foto's maak je en dat geeft uiteraard mooie kaarten.
Liefs,

Mariette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...