maandag 13 juni 2011

Geboren...


Donderdag 9 juni 2011


Geboren,
5 lieve kleine
konijntjes


Moeder konijn 'Sientje' doet het erg goed
net als haar kleintjes.
En papa 'Ollie' is konijne-trots..


Wij willen al zo lang een nestje, van onze konijnen.
 Vorig jaar is dat helemaal verkeerd gegaan, met veel verdriet.
Lees hier het verhaal... KLIK 


Het is hier dus feest,
en beschuit met roze en blauwe muisjes horen daar bij...



Foto's van de Nijntjes (zo noemen wij ze nu..)
plaats ik graag een volgende keer,
zodat je goed kan zien hoe snel ze groeien.
Nu hebben ze de oogjes nog dicht en zijn ze kaal,
maar ze bewegen erg goed!

Fijne dag voor iedereen!!

Liefs,
~Patricia~



32 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat fijn dat het dit jaar wel gelukt is...van harte gefeliciteerd met jullie gezinsuitbreiding! En uiteraard ben ik erg benieuwd naar de kleine spruitjes!

Lieve groet, Ingrid

butiksofie zei

lecker!!Happy birthday, hughs Anja

It's me zei

Achhhhh Patries...wat leuk !!! owwwwwww....ik kan niet wachten op de foto's.......liefs van mij....xxx...

Yvonne zei

Gefeliciteerd met de vijling.
Grappig die muisjes.

gr yvonne

lia zei

Nou dat is rede tot een feestje Patricia.
Gefeliciteerd met al die kleintjes.

fijne dag, lieve groet Lia

Mayflower zei

Wat fijn dat het deze keer wel is goed gegaan Patricia, van harte met deze kleine Nijntjes.
Lieve groet, Mea

Linda zei

Gefeliciteerd met jullie gezinsuitbreiding van deze 5 lieve kleine konijntjes. Ik ben benieuwd naar je foto's. Zelf al 13 jaar kraamverzorgster en die blauwe en roze muisjes smaken na al die tijd nog heeeerlijk.Geniet van de kleintjes. Fijne dag nog.
Lieve groet, Linda

flowing moments zei

Gefeliciteerd met de kleintjes , en ik neem een beschuit met muisjes hoor ze zien er zo lekker uit :)

Groetjes Joke

Emmy zei

Heerlijk 5 van die kleine zachte bolletjes, geniet ervan.
Fijne dag, groetjes Emmy

Corine(THUIS) zei

O wat leuk, zeker ook voor je kinderen! Veel foto's maken van de kleintjes, want ze veranderen/groeien heel hard..
Geniet ervan met z'n allen, blijft toch heel bijzonder om zelf een nestje te hebben.
Groeten, Corine(THUIS)

rommy moosie68 zei

hoi wat lief kleine minemines haha van harte met de kleintjes

Jeanette zei

Super al die kleine nijntjes...gefeliciteerd!! Ik kan me het nog wat herinneren van vorig jaar, alweer een jaar geleden wat gaat de tijd toch snel. Dubbel feest nu...geniet ervan Patries en kan niet wachten om ze te zien:-)

Fijne week,
liefs..

Yn'e Steeg zei

super leuk .. jonge konijntjes.
Maar laat ze i.d.d. nog maar even met rust.
kaal zien er nu ook niet echt super aaibaar uit hihi


Jantsje

Anita zei

Van harte met de vijfling
vijf kleine Nijntjes (Pluis) dat wil ik graag zien :-)
GENIET er maar fijn van ze groeien vast als kool !!!
Lieve groetjes, Anita

Mariette's Back to Basics zei

Lieve Patricia,

Gefeliciteerd met dit nieuwe leven! Voor de kinderen enorm leuk en erg belangrijk. Grappig dat je dit ook met beschuit met muisjes viert!

Liefs,

Mariette

Bonjade zei

Van harte met de gezins uitbreiding....en idd rose en blauwe muisjes...je weet maar nooit
;0)
Ik neem er een beschuitje op hoor.
Fijne avond
Lieve groet

Petra zei

Heej, hebben ze alle beschuitjes opgegeten...Nouja, dan bak ik wel een worteltjestaart en toast ik samen met ons konijn Flappie op dit heugelijke feit. Want kleine konijntjes zijn zo leuk!!

Hopelijk gaat het dit jaar wel goed!

Groetjes van Petra

Miss M zei

Ooooh, wat geweldig, ik ben benieuwd naar al die Nijntjes!
Gefeliciteerd!

Liefs, Marjolijn.

Yvonne - Frl. Klein zei

It looks so delicious! I think I have to travel to the netherlands to buy this great cake decoration!
Hugs,
Yvonne

wonen met brocante zei

Gefeliciteerd met de uitbreiding in de familie! Ben benieuwd naar de foto's van de kleintjes. Groetjes Peggy

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Wat geweldig fijn dat het nu wel goed is gegaan, dubbel feest dus!!
Veel plezier met familie Nijn...ik hoop snel foto's te kunnen bewonderen!!

Groetjes Hilde

Trudy zei

ohhh, lief!! Gefeliciteerd! En ik ben benieuwd naar de foto`s!

Stina zei

fijn dat het nu goed gaat deze keer.

liefs Stina

nelleke zei

Van harte gefeliciteerd met je kleintjes...ben al benieuwd naar de foto`s ervan,ik weet hoe klein die wurmpjes zijn...maar ze groeien heel snel en zijn zoooo schattig

fijne dag

Claudia Leertouwer zei

zo bijzonder om dit te mogen meemaken....

Met Brocant Label zei

Hoi Patricia,

Van harte met de nieuwe kroost. Wat ontzettend leuk om het te vieren met deze "beschuit" met muisjes. Ben benieuwd naar de foto's van de Nijnen.

Lieve groet,
Yvonne

Unknown zei

Van harte gefeliciteerd met de kleintjes! Veel geluk!
Nicole

Sanneke Panneke zei

wat schattig, gefeliciteerd met de 5 kleintjes. Wij hebben ook eens een nestje gehad, als je die kleintjes ziet, dan smelt je gewoon. Fijne dag nog lieve groet monique

Samira zei

Gefeliciteerd met de Nijntjes! Ik wil nu wel heel graag de foto's zien, ik vind babydiertjes altijd zo schattig.

Veel geluk met alle nijnen, liefs Samira

hokje zei

Gefeliciteerd met de kleine nijntjes; fijn dat het nu allemaal goed is gegaan! Wat een gezellige foto's heb je bij je post geplaatst.

Fijne avond,
Miranda

Anoniem zei

Oh, it looks so pretty!


Camila F.

Just a City Girl zei

Tis maar goed dat je heeel ver weg woont op dit ogenblik, want die meiden van mij hadden steeds bij je gezeten hahaha.

geniet van de kleintjes en van een hopelijk droog weekend

Dikke kus
Caab

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...