maandag 14 maart 2011

Witte kastje..




Even wat foto's van het witte kastje in de huiskamer. Dit kastje zit vol met knutselspulletjes. Kleurpotloden, stiften, schaartjes, vouwblaadjes, kleurboeken, een hele map vol met kleurplaten en heel veel mooi knutselpapier. Het is een kastje voor de kinderen, maar die zijn inmiddels al echte pubers, dus de lades worden niet vaak meer geopend, alleen door de kleine kinderen die hier nog over de vloer komen..




Op de achtergrond zie je een stukje van onze keuken. De fronten van de keukenkastjes worden eerdaags allemaal vervangen, we hebben wat pech met deze fronten en daar komen nu andere voor. Helaas niet meer in deze kleur, die is niet meer leverbaar. Wat het wel gaat worden laat ik zien als het af is...



Op het kasje staan een tweetal doosjes. In het zwarte doosje werd vroeger mooi bestek in bewaard, de binnenkant is voorzien van mooi roze fluweel. Het metalen doosje daar zit een heerlijk geurende kaars in. Op de gietijzeren vaas wisselt het nogal eens met wat erop ligt. Nu een krans van berkentakken, deze wordt straks weer opgevrolijkt met kwartel eitjes...


Hierbij wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige post over de zonnestralen en ook alle nieuwe volgers heet ik van harte welkom op mijn blog...

Liefs,
Patricia 






27 opmerkingen:

Yvonne's Brocante zei

Wat heb je er toch weer mooie foto's van gemaakt! Echt prachtig die gedroogde roosjes in die tas, mooi!
Dat blikje met die kaars heb ik ook, blijft echt een leuke!
Hele fijne avond en geniet van de lente die deze week gaat komen....morgen iets van 16 graden!
Lieve groetjes Yvonne

Miss M zei

Hallo Patricia,

Wat een leuke post weer. Het kastje ziet er erg leuk uit; mooie foto's heb je ervan gemaakt.
Komt het kastje van IKEA? Komt me bekend voor, mijn ouders hebben deze ook gehad, alleen met andere knoppen erop.
Fijne avond! Groetjes, Marjolijn.

Bonjade zei

Zo'n mooi kastje altijd handig....
En wat een leuk tasje zeg...ben dol op tasjes....(laat Lyn het niet horen ;0))
En dan die gedroogde roosjes erin.
Aangezien je keuken wit was/is ga ik nu gokken op een grijze kleur ;)
Fijne avond
Liefs

Deborah zei

These photos are beautiful Patricia, your house is amazing! I love the crown with the nest.

Bee happy x
Have a delicious day!

Colinda en Jeroen zei

wat een mooie foto's weer. Erg mooi die tas met die rozen erin.

liefs colinda

Anja zei

Een mooi kastje waar je nooit genoeg van krijgt lijkt me. Mooi ook de mand met roosjes ernaast.
Groetjes Anja.

Stina zei

wat een leuke mand heb je naast je kastje staan met die gedroogde roosjes erin....

wat vervelend van die keuken, jammer.

fijne avond groetjes Stina

Home and Lifestyle zei

Heerlijk zo'n kastje met zoveel laatjes...daar kun je veel in kwijt! Dat tasje heb ik zelf ook, ik vond hem vorig jaar voor heel weinig bij de kringloop en ben er nog steeds blij mee!

Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

Bizzy @ home zei

Mooi kastje en vooral ook het blikje en doosje erop. De roosjes in de rieten tas, een plaatje!
Lieve groet, Renny

Mayflower zei

Wat een prachtige èn handig ladenkastje, ik heb boven een ladenkastje staan met allerlei knutselmateriaal
Ook je rieten tas met de gedroogde rozen vind ik prachtig.
Je heb er een sfeervol geheel van gemaakt Patricia.
Fijne week en een lieve groet, Mea

Jeanette zei

Heb genoten van je leuke item. Dat kastje is natuurlijk helemaal geweldig. Ben benieuwd naar je keuken.

Groet,
Jeanette

What's in a day zei

Zo' n kastje waarin je heerlijk alles kunt bewaren ,maar wat je aan de buitenkant niet ziet,
Leuk de muziek van Enya, ik had deze een paar weken op mijn blog, verveelt niet snel.

Groetjes, Eefie

Een sneller kloppend hart zei

Het kastje is leuk maar ik ben nog meer weg van je prachtige stijlvolle foto's!
Je hebt er echt iets moois van gemaakt....super!


Veel groetjes, Veronique

Siljo zei

Hallo Patricia
Wat een mooi kastje ,
maar de tas er langs
vind ik een scheetje !
Die zou bij mij ook mooi staan!
Het ziet er erg leuk uit !
Fijne dag
groetjes Joke

Sjoukje zei

Wat een prachtig hoekje, vooral de tas met de ingedroogde roosjes vind ik erg mooi, echt genieten....
Veel succes met jullie keuken~!

Groetjes Sjoukje

Claudia Leertouwer zei

Wat een heerlijke post heb je ervan gemaakt!

http://truutske.blogspot.com zei

Niet alleen je kastje is erg mooi maar ook de mand met roosjes en
het kleedje dat je op het kastje hebt liggen .
Prachtig en heel sfeervol.

Groetjes, Trudie.

Rianne zei

Hee Patricia,
Ik ben zojuist volger van je blog geworden.
Die foto's, die zijn wel zijn zo mooi!
Daar kan ik echt van genieten.
Groetjes van Rianne uit Zeeland.

Rianne zei

Hee hallo Patricia,
Ik ben mij zojuist aangemeld als volger van je blog.
Wat een prachtige foto's, heerlijk om naar te kijken!
Groetjes van Rianne uit Zeeland.

Willy zei

Leuk hoekje met het kastje. Mooi kleedjes ligt er ook op. Wat zijn de rozen mooi gedroogd, staat leuk in die mand.
Fijne avond, groetjes

rommy moosie68 zei

hoi wat een leuk kastje ik ben klaar met mijn kastje wit te verfen maar je foto`s zijn weer super mooi ik zet hem er morgen denk ik wel op ik heb het deze week een beetje druk ga mijn best doen liefe groetjes rommy

Linda zei

Heerlijke post weer van een prachtig kastje. En mooie rieten tas met rozen. Zo mooi heb je het weer op de foto gezet.....Genieten.
Liefs, Linda

Irma zei

Wat wat een leuk kastje zeg en ook mooie foto's van gemaakt. De rozen in de mand vind ik ook heel erg mooi.

Groetjes
Irma

Fågel Blå zei

Hello Patricia!!!!
So lovely!!!!
I love it!!!!
Have a nice day!
Kathrine

Pauline zei

Dankjewel voor je bezoekje.
Handig, zo'n kastje met van alles en nog wat. De loper erover vind ik erg mooi. Wat een pech met je keuken. Ik hoop dat de nieuwe deurtjes zich beter houden. Prachtige vloer trouwens.
Liefs, Pauline

Het Hoogerhuys zei

Hoi Patricia, mooie foto's, de foto van je vorige berichtje vind ik ook heel knap geschoten (de eerste) de schaduw in die kan maakt samen een hart, geweldig. Die gedroogde rozen vind ik zo knap ik schijn dat maar niet voor elkaar te krijgen, heel decoratief.
Groetjes, Sandra

Dagmar Design zei

Hi Patricia,

Ik kijk regelmatig even op je blog, want ik word er altijd zo blij van en raak altijd weer geinspireerd door je prachtige creaties!

Lieve groetjes van Dagmar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...