donderdag 16 december 2010

Sneeuw met glitters..


Buiten wilt het maar niet sneeuwen vandaag, hier heel veel regen. Ik had het zo gezellig gevonden, nu als laatste schooldag van dit jaar. Dus dan maar sneeuw binnenshuis, sneeuw met glitters. Dit maakt het kransje van de Annabel echt feestelijk. Ik heb er eerst spuitlijm op gespoten en dan de sneeuw er over.




Een heel lief kantje maakt het allemaal compleet. Het kransje oogt hier veel geler dan het is, maar dat zal komen door de donker lichtinval in huis.
En ik kijk net naar buiten en...   Het sneeuw!!!

De kerstboom staat hier nog niet binnen, die staat nog te wachten in onze garage. Daar ga ik zaterdag mee aan de gang. Dan heb ik daar alle tijd voor. Foto's van de boom zullen dan ook snel volgen.

Voor wie er vanavond een kerstviering van school heeft, heel veel plezier.
En voor een ieder ander
hele fijne avond,

Liefs,
Patricia



27 opmerkingen:

Yn'e Steeg zei

Hier is het nu behoorlijk wit aan het worden.
Ik moet vanavond manlief nog ophalen, hij had een kerstborrel.
Dus van mij mag het nu wel even stoppen met sneeuwen hoor.

Jantsje

Irma zei

heel leuk idee zo'n mooi effect, hier ook alleen regen maar nu toch wel wat natte sneeuw, iik ben er ook zo dol op.
Een hele fijne kerstvakantie met ik hoop veel sneeuw pret, liefs Irma

Carre zei

Hoi Patricia
Hier ook veel regen.ik ben nieuwsgierig ga je kerstboom:)groetjes Karolina

lia zei

Hier ook de hele dag regen....tot 4 uur. Toen kwam de sneeuw en was het binnen een wip wit. Maar het dooit wel snel weg.

Mayflower zei

Zo krijgt je krans gelijk een feestelijk tintje met de glitters, het staat prachtig zo met het stolpje in het midden Patricia.
Hier ook de hele dag regen, maar opeens aan het einde van de middag......sneeuw.
Fijne avond.
Lieve groet, Mea

hokje zei

Wat een lief kransje, leuk met die sneeuw. Hier hebben we inmiddels weer een witte wereld. Voor ons vanavond geen kerstviering, isteravond op school kerstmarkt gehad...

Fijne avond,
Miranda

Home and Lifestyle zei

Wat leuk om je krans van sneeuw te voorzien, hier ligt buiten inmiddels ook weer een laagje sneeuw!

Je vroeg of ik bij mijn zoon in Amerika zit...dat gaat een beetje lastig want ik heb helemaal geen zoon hi hi. Dus ik zit heerlijk thuis - in Nederland - bij manlief en mijn dochters van 16 en 13 ;-)

Groetjes, Ingrid

Huys 50 zei

Wat een lief geheel zo met de sneeuw erop.
Mooi !!

En hier bij ons is het alweer WIT hoor.

Groetjes van Dicky Marie.

DE LORELEI BROCANTE.

Bonjade zei

Zat net te denken...je mag hier wel in de sneeuw komen spelen hoor.
Ligt genoeg hier.....
Maar gelukkig je gebeden zijn verhoord.
Liefs

kienkele zei

Wij hadden hier vanmiddag al een wit laagje hoor, en ben net even buiten geweest om afval in de container te gooien: het ziet er weer prachtig uit!
Je krans is prachtig, en wat is dat toch gek he, dat dingen soms anders gekleurd op de foto lijken te komen...
Hele fijne avond, lieve groet, Tineke

by kuzz zei

hier ook al de hele dag regen, net leek het even wit te worden maar het zet hier jammer genoeg niet door...het is zo mooi het met een laagje sneeuw. Maar anders doen we gewoon net als bij jou...heel mooi met die glittersneeuw!
Fijne avond! Wij hebben gisteren de kerstviering van school al gehad!
groetjes Erna

Dorette zei

Hoi, ook hier de wereld wit en zojuist kerstliedjes gezongen en naar het kerstverhaal geluisterd en gekeken....en nu VAKANTIE!!

Stina zei

O wat mooi die krans.

Wij hebben een maandagavond kerst bij eenkomst van de school, van onze jongste dochter, dat is altijd zó mooi en teder al die kinder stemmetjes, ontroerend vindt ik zoiets.

Liefs Stina

Jeanette zei

Hier net zo hoor, eerst veel regen en daarna sneeuw. De vakanties zijn weer begonnen hè? geniet ervan samen met de kinderen. je krans is erg leuk zo met de glitter op de tere hortensia blaadjes.

IK wens je alvast hele fijne kerstdagen. Ik heb volgende week eeen drukke week, veel werken...weet niet of ik aan bloggen toe kom....daarom nu alvast mijn kerstgroet:-)

Liefs, Jeanette

Alle mooie dingen zei

ik heb net mijn annabellen weggegooid.. ik had dit natuurlijk ook kunnen doen... maar helaas
mooi geworden hoor! het wordt zo een hele andere krans weer.
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Hannekie(Sisterly) zei

leuk hoor die glitters erop. maakt het heel feestelijk. hier ligt ondertussen ook een pakje sneeuw. heeft toch wel wat hoor...ben benieuwd hoe je boom wordt
gr hannie

Linda zei

Wat een lief kransje,erg leuk met die sneeuw. Hier hebben we inmiddels een klein beetje sneeuw gekregen vanavond. Veel plezier met het optuigen van je boom , ik ga het ook zaterdag doen.Alvast fijn weekend.
Groeten Linda

Jeanette zei

Om 16.00 uur werd de wereld wit in de Achterhoek. Om 19.00 uur zaten wij op school om het kerstspel van onze zoon te bekijken. Hij was herder, we hebben weer genoten. Hij was behoorlijk tekstvast. Prachtig om weer mee te maken.

Groet,
Jeanette

Room Seventeen zei

Ook hier een witte wereld. Heb vanavond kerstfeest met mijn klas gevierd en het was spekglad toen ik naar huis reed, ik gleed alle kanten op met m'n auto.

G-STYLE zei

Hoi Patricia ,
mooi is die krans in kerstglitters , zo passen we gewoon de dingen die we hebben een beetje aan ....

En je vorige post was ook een mooie, prachtige winkel hebben ze daar toch he ....

Wij zijn er dit jaar in de voorjaarsvakantie geweest, toen zaten we er dichtbij, helaas in het dagelijkse leven een beetje te ver voor ons .

Fijn dat we nog even konden meegenieten door jouw foto's, dankjewel daarvoor.

Nou veel plezier met het zetten van de boom ,lekker dat je er dan ook even de tijd voor hebt.

lieve groet Gea

Unknown zei

Leuk zo met die glitters!Fijne vakantie voor de kids!
En n gezellig weekend met sneeuw!
Nicole

Bizzy @ home zei

Wat mooi is je annabelkrans zo. Ik zit nog te twijfelen of ik mijn hortensiakrans ook wit ga spuiten. Eigenlijk is hij nog wel mooi van kleur...
Succes met kerstboom optuigen, ben benieuwd.
Lieve groet, Renny

Fleurette zei

Hello my dearest Patricia,
Your Christmas pictures are very beautiful!!!!!
I wish you a beautiful winter day
Warm hugs
Fleurette

Fågel Blå zei

Hello my dearest blogfriend!!!!
Lovely photos I love them!!!!!
Have a nice weekend!
Kathrine

Theemuts Rommelhoekje. zei

Gisteren hier ook het kerstfeest en het laagje sneeuw maakte het zo compleet !

Fijn weekend,groetjes Romkje.

Anja zei

Mooi gedaan staat heel feestelijk op de krans. Bij jullie zal ni inmiddels ook wel sneeuw liggen.
Is het mooi een geheel bij jouw.
Veel plezier met de boom optuigen.
Fijn weekend groetjes Anja.

Een sneller kloppend hart zei

Ohh die sneeuw met glitters vind ik echt TE GEK! Ik heb sowieso iets met glitters, gebruik 't niet vaak maar bijvoorbeeld wel met carnaval, dan word ik helemaal happy van mascara met glitters, lipgloss met glitters en glitterspray voor in je haar hihi :)
Hee maar zat de glitter nu al in de sneeuw of heb je dat er zelf overheen gedaan?

Ik wens je een fijn weekend...in een witte wereld...wat heeft 't gesneeuwd vannacht he!

Groetjes, Veronique

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...