zondag 19 december 2010

Kaarsjes in de boom..




Gisteren de boom opgetuigd en vandaag mochten de 
kaarsjes aan. Het heeft zo'n prachtig mooi beeld die 
kleine kaarsjes in de boom. We moeten er wel 
bij blijven, dat snap je wel... 


Het leuke van de boom optuigen vind ik toch wel dat je allerlei spulletjes in handen krijgt met een verhaal eraan. Zoals ook dit lieve laarsje, die kreeg ik vorige jaar van een meisje die hier al 8 jaar bij mij donderdags overblijft, zo lief. Vrijdag heb ik van al mijn overblijf kinderen afscheid genomen. Iedere donderdag zaten er hier 7 kinderen aan tafel, het was altijd zo gezellig met z'n allen. En vanaf het nieuwe jaar wil ik die tijd op een andere manier gaan besteden...


In onze boom heb ik naast kaarsjes ook een lichtjes snoer, mooie oude ballen, muziek instrumenten en dennenappels, heel veel dennenappels. Deze heb ik met touw in de boom geknoopt, de meeste zitten heel dicht tegen de stam, zoals die in het echt ook aan een dennenboom zitten. Je moet op de foto's even zoeken waar ze hangen...


Morgen wil ik nog wat gipskruid gaan halen en deze in toefjes
in de kerstboom verwerken dan wordt de boom iets voller,
dus wordt vervolgd...








30 opmerkingen:

by kuzz zei

Het ziet er prachtig, sfeervol uit! Zeker met die kaarsjes!
Geniet ervan!
Fijne avond
groetjes Erna

Splashes of Pink and Mint zei

Dat is wel het ultieme kerstgevoel hoor, echte kaarsjes in de boom! Hier gewoon electrisch, ook mooi, maar dit heeft het natuurlijk!
Leuke boom! Gezellig alstie weer staat hè!

It's me zei

Wat een mooie boom meis !! echt geweldig leuk zo met echte kaarsjes erin......fijne week ! liefs van mij......xxx....

Saskia ♥ Stipje ♥ zei

wouw wat een prachtige boom.
en echte kaarsjes.
ik vind het schaatsje ook zo lief.
en gipskruid lijkt me ook heel mooi.
ik was daar nooit opgekomen.
ik wens je een heerlijk zondag avond.
liefs Margarita

G-STYLE zei

Super mooi met die echte kaarsjes , leuk ook dat er achter veel een verhaal zit ......

Heerlijke muziek weer op je blog , wordt er lekker rustig van ....

Fijne nieuwe week alvast , lieve groet van Gea

G-STYLE zei

Super mooi met die echte kaarsjes , leuk ook dat er achter veel een verhaal zit ......

Heerlijke muziek weer op je blog , wordt er lekker rustig van ....

Fijne nieuwe week alvast , lieve groet van Gea

hokje zei

Wat een prachtig versierde boom, vooral de echte kaarsjes...

Fijne avond,
Miranda

Kind An Huys zei

Wat een mooie boom... een boom met een verhaal... Lekker dat je weer wat meer tijd voor jezelf krijgt in het nieuwe jaar, want 7 kinderen is eenhuis vol...maar wel gezellig natuurlijk!
Alvast fijne dagen! Lieve groet, Anne.

Unknown zei

Wow prachtig hoor zo'n boom met echte lichtjes!
Fijne avond nog wenst je,
Nicole

flowersandhome zei

Die knijpertjes voor kaarsen vind ik zo leuk! Heel mooi laarsje en nog mooier door het verhaal dat eraan vasthangt natuurlijk. Van die muziekinstrumentjes heb ik er ook een paar, altijd leuk! Gipskruid is inderdaad dankbaar om altijd en overal bij en in te gebruiken. Ik zocht er vorige week en vond er nergens, ofwel was ik te laat ofwel was er gewoon geen, heel vreemd. Hopelijk heb jij meer geluk! Veel plezier met het verder optuigen van de kerstboom en een mooie kerstweek gewenst!
Groetjes,
Marian

Linda zei

Nou ziet er mooi uit hoor. Super ook met die echte kaarsjes aan.
Heel sfeervol.
Groeten Linda

manon 21 zei

Bonnes fêtes ma chère amie.

Manon

Marieke Reintjes zei

Hoi Patricia, zeker mooi al die sneeuw, jij zegt dicht bij elkaar, ben benieuwd waar je woont..
mooi hoor , je boom met echte kaarsjes, net als bij ons. het brand zóóó mooi...
Fijne week, enne succes met 7 stuks...
Groetjes Marieke

Mayflower zei

Wat een prachtig opgetuigde kerstboom lieve Patricia en zo mooi met de echte kaarsjes. Ik vind die muziekinstrumentjes ook zo leuk en ook de dennenappeltjes.
Het zal straks wel vreemd en stil zijn als je overblijfkindjes niet meer komen, maar ook wel leuk om de tijd weer aan andere dingen te gaan besteden.
Fijne week.
Liefs, Mea

lia zei

Heel mooi met echte kaarsjes, maar je moet echt goed uitkijken.
En leuk die spullen met geschiedenis.

fijne week
lieve groet Lia

Thuis bij Tjits zei

oh wat leuk ik zie dat je dezelfde muziekinstrumentjes in de boom hebt hangen die mijn kinderen zo'n 16 jaar geleden van mijn moeder hebben gekregen!!

lieve groet, Tjitske

Claudia Leertouwer zei

Wow, dat je dat durft!

Willemien zei

Wat een mooie nostalgische boom!
Echte kaarsjes is toch het mooist!

Dat gipskruid erbij zal wel een mooi resultaat geven ja!

Fijne advent!

Groetjes Carolien

Wonen in wit zei

Wat gezellig ziet dat eruit

Fijne week

Rozmeen zei

Wat een prachtige boom en so met die kaarsjes...genieten...

Liefs,
Rozmeen

Hannekie(Sisterly) zei

mooi hoor. ik durf ze niet aan te doen. maar het blijft zo mooi.

gr hannie

Carla zei

Echte kaarsjes blijven toch het mooist!!
En die denneappels...super!!

fijne avond...lieve groet Carla.

C@by zei

hey patric,

wat een mooie boom met echte kaarsjes jij durft zeg haha tis maar goed dat je geen katten heb lol...

Geniet van de kerstdagen en een fijn 2011 toegewenst

Liefs Caab

Het Hoogerhuys zei

Mooie boom Patricia en wat een leuk idee die dennenappels.

Groetjes, Sandra

Les Cotrions zei

Your tree is a beauty! Love your ornaments and candles!
My best wishes for you and your family!
Merry Christmas Patricia!
Vale

alma zei

Mooi Patricia, de echte kaarsjes in de kerstboom! Wat ziet het er gezellig uit in kerstsfeer!

Lekker genieten van deze bijzondere dagen!

Lieve groet
Alma

Elsa zei

I wish you Merry Xmas and a Happy New Year!

Like your xmas pictures...

Elsa

Riviera Brides zei

Just discovered your blog and I'm already in love. Your children are gorgeous. I'm a new follower, talk soon, all the best
http://wedding-planner-costa-azzurra.blogspot.com/

Huys 50 zei

Hoi Patricia,

Bij deze wil ik jullie een hele Fijne Kerst toewensen.
Maak er iets leuks van en vooral...Geniet ervan en geniet van elkaar.

lieve groetjes
Dicky Marie.

DE LORELEI BROCANTE.

Fleurette zei

Hello my dearest Patricia, I wish you and all your family Merry Christmas:))
Have a very nice Christmas time
With love
Fleurette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...